Jumaat, 26 Jun 2009

kopi janda vs kopi sarbatti


bos aku cuti lg hr ni..so hr ni sgt rilek dan xtau nak wat aper..isk3..
pg td ade ceramah agama kat tingkat 9..xingt name ustaz 2 tp cramah bliau best gak r..citer psl 9 bende yg manusia slalu bazir kan..antara nye :ilmu,akal,duet,mase dll..xingt sgt r..
pas ceramah lak ade mkn2 sket..mknn byk..ade mihun sup,capati,mee goreng,rambutan,bla3..aku mkn sket je..segan ngan makcik2 kat situ..haha..
pastu ade audit utk 5S lak (Susun,Sisih,Sapu,Seragam dan Sentiasa amal)..kire mcm etika or amalan staff2 kat sini r..smuer technician2 duk kat opis..so aku pon kene duk opis gak r..xkan nak gi site sorg2..kalo mane yg dh nak siap 2 xpe r gak..
ni br je blk dr planetarium..dkat je pon..jln kaki 10minit smpai r..diorg tgh psg maenan2 utk org2 yg nak dtg planetarium nnti..byk gak..kalo korg nak tau aper maenan2 2 korg kene r dtg biler dh siap nnti..haha..(promote2)..kerje2 hampir 98% siap..tinggal nak wat finishing2 jer..
dr hr isnin aku duk pkir biler r skoler nak msok ni..haih~duet tinggal baper je ni..nak minum ais kosong pon xlpas..haha..mcm2 aku plan nak beli nih..kbykn nye utk kcantikan mbm aku 2..haha..tp kalo xde duet xleh nak kater aper2 r..
lg 1 aku nak msok kan tenet kat umah aku 2..skang ni ade 2 pilihan; selkom broadband ke wireless streamyx..duer2 ok..tp xtau r..duer2 aku xpnah try ngan duer2 ade kebaekan n kburukan nye..so kalo korg ade aper2 cdgn kongsi2 kan r..
skang ni nak dkat kol 5 dh..bak kater senior2 kat sini 'kalo jam 2 dh kol 5 xyah pkir aper dh..balik je..' haha..okeh..chow~

2 ulasan:

D berkata...

hehe..broadband kot..leh bwk gi aner2..

bLueSpeCky berkata...

alamak..yg atas tu terguner akak ni nyer akaun la..hihi