Rabu, 26 Ogos 2009

ghete ku..


ketika diri tatau nak watper mlm2 ni..
ade tenet pon tatau nak guner..
isk3..
ni nak story sket psl harta yg pertama aku beli bharge ribuan ringgit..
haha..
seribu je pon..(je pon??)
enset 6680 mmg latest pon pd masa 2 (2006)..
setelah mngompol duet aku pon pegi r shoping2 enset..
(setelah dihasut oleh seni)
ni antara bbrapa gmbr yg bjaye ditangkap oleh enset aku ni..

ni gmbr tuan dier sdg posing dpan sainbod V2-B..shari slps pmbelian..xda tmpt laen ka?

gmbr ptamer yg disnap oleh kamera vga ni..muker knk2 zmn batu jumper kamera..
(seni,aku ,syuk )

bgmbr dpn en brader kat time square..

syuk tgh kaver ensem dpan gadis2 kat 1 utama..

bgmbr dgn en kelaut time convofair 2006..

ni gmbr yg plg sopan aku jumpe dlm folder aku..saper dpt teke sape ni aku bg choki2 spaket..

bgmbr dgn syafiq bart kat kafe v1..

izzu dan fahmi..bgmbr jap smasa miting kat kafe v1..

giler lamer gmbr ni..title dier 'epul.jpeg' ..haha..(kopi)

saper plg ensem?(din,matyi,apik ) time tuto english 2..

ni lg 1 gmbr knk2 zmn batu jumper kamera..(rmbut matyi,emang,puyang,sapik,aku)

lg sorg membe seratas,pidot..time kat lab sp kot..haha..

Check Spellinggmbr minggu ini..din agustino dan mumu..saper lg ensem?hahaha..

smuer ni gmbr2 bbrapa bln lpas aku beli enset ni..
skang dh 3taun umo enset aku ni..
smoge dpt bkhidmat lbeh lame dgn ku..

salammm...

4 ulasan:

farhazoeLa berkata...

*weyh, pehal semua muker kau, bagi yang hensem2 sket xde ke? hahaha.*


kakiNota : kau ade 2 helai baju je ke sepanjang 3 tahun nih?

bLueSpeCky berkata...

gmbar beberape taun pas dpt enset tu xnak ltak? :P

pendekar mustar berkata...

bluespecky : hihi..nak ltak tp kang byk sgt lak~:P

farhazoela : xper2 nnti aku ltak gmbr lemi kau ek..hahaha..
notabwhtapakkakiaku : ko nak jumlah yg exact ke yg guner equation nye je?

bLueSpeCky berkata...

hahaa..xpaham2