Isnin, 5 Oktober 2009

mission possimpable..

misi mengurangkan berat bdn bermula..
time bln poser hr 2 aku timbang berat aku naek 10kg..
baper berat aku skang tpakse dirahsierkan atas sbb keselamatan..
hahaha..
so,planning aku utk turun kan blk adalah dgn cycling..
care mngisi maser lapang yg plg aku suker..
sambil 2 dpt gi pusing2 kwsn aku ni..
planning asal nak cycling smpai ayer keroh..
tp otw blk keje td tpkir blk mcm jauh je..
so kensel pusing2 kat ayer keroh..
pusing2 kat bkt katil ni je sudah..
lpas smyg2 aku get ready nak mngayuh..
tp disbbkan beskal aku dh baper bulan xgerak kene r repair2 sket dulu..
kasi WD40 sket..
pastu elok blk..
nak tau route dier??
tgk gmbr ni..


gmbr ni aku amek dr gugel mep..
time ni tmn aku blom ade lg..(lmbt tol diorg nak update..biar aku lukis sndiri je r..)
hahaha..
muler dr tmn aku lalu jln tun hamzah..
pastu msok kg tun razak smpai ke simpang jln tun telani..
pastu ikot jln tun telani 2 smpai ke sm teknik bukit katil..
pastu msok blk jln tun hamzah smpai blk tmn aku..
aku agak2 ade r dlm 2.5kilo gak aku cycling..
smpai2 umah je aku raser ringan sket bdn aku..
raser2 turun 5kilo ni kot..(wahahaha..)
efektif2..
so lpas ni aku nak try ikot jln laen lak..



beskal NEXT kegemaran ku..

langkah sumbang : smpai2 je umah tgk abg aku msk megi ngan naget lak utk aku..adusss..

1 ulasan:

bLueSpeCky berkata...

hehhe...patot la rajen cycling :P