Selasa, 13 Oktober 2009

panggilan pulau..

tanggal 12 Oktober 2009 hari isnin..
panggilan pulau tlh blaku..
diajak oleh pakcik technician..
kater nye ade keje2 renovation kdai mkn kat saner..
tp biler smpai saner keje nye hanye jln2 ronde pulau..
aku xtau nak story mcm mane..
tgk gmbr je bleh??
layannnn....
(kalo xbaper nmpk klik kat gmbr 2 utk enlarge..)


silau2~haha..otw ke pulau besar..


kolam tadahan air yg dh mkn rmai org..isk3..


amaran kepada ssaper yg nak dtg mrempat di pulau besar..!

 mslh bsar kat pulau yg xbaper nak bsar ni adelah rmai org dtg ke sini utk mrempat..
ade 2 dtg sbb lari dr along r..dr ditngkap polis r..
snang citer org2 yg bermasalah r..
kalo mat indon ngan bangla 2 jgn ckp r..
(baper byk r daa??)
harap pihak berkuase rajen2 r dtg ronde2 kat pulau ni..
(ade ke polis nak bc blog aku ni??haha..)


ade gak yg dtg mrempat kat sini..siap buat tmn lg tepi khemah..


aku xtau bgnn ni utk aper..tp tlh digunakan oleh perempat2 2 sbg otel diorg..


ni makam 7 beradek..kater nye laa..


transport aku dh smpai..masa utk pulang..daa..~

langkah sumbang : blk dlm keadaan kelaparan sbb xde kdai mkn kat saner..huhu..

4 ulasan:

bLueSpeCky berkata...

eh bukan pulau besar ni byk tempat mintak no ekor ke? :P

pendekar mustar berkata...

erk..
aah2..
tp 2 dulu..
skang jaim dh stat nak apus kan mende2 2..
yg mrempat2 2 pon kdg2 yg mintak no ekor 2 r..:P

.::R A F I::. berkata...

hehe..kalo nak mintak sup ekor boleh?

pendekar mustar berkata...

lembu xsmpai saner lg r..
kambeng ade r..
diorg sembelih time pemujaan..
nak ke?
haha..