Sabtu, 28 November 2009

kisah hari minggu..

tarikh : 28 november 2009
waktu : skitar kol 2 ptg
lokasi : ruang legar pasaraya mydin mitc
tujuan : jln2 amek ekon

kesah nye..

aku tgh tgk2 maenan2 yg dijual kat kiosk permaenan..

maner tau ade maenan baru yg best2..
sambil tgk2 brader salesman 2 duk folo aku tgk2 maenan 2..

tiba2..

brader salesman : bang..



aku : huh..aku nak tgk2 je nih..


brader salesman : oO..carik maenan utk anak ke bang?ni ade maenan baru ....(bla3) ....


aku : huh?!aku muder lg nak ade anak r..!haha..(sambil gelak2 geram)


brader salesman : (dgn muker xde mslh) alaa..maner tau kawen awal ke..blah saner ade maenan gak ...(bla3)..


aku : haha..!byk r ko..!(sambil memblahkan diri kerana traser diri dh tuer utk maenan2 itu)


tanda2 ketuaan semakin jelas kah?kene pkai oil of olay kot..!





3 ulasan:

bLueSpeCky berkata...

naseb baek salesman tu xtanyer

bang,

anak ke beraper punyer mainan ni bang? :P

farhazoeLa berkata...

haha, kau x sdau2 lagi nih.
dah bnyk entry kau ckp kau tua.
terime je la hakikat.

pendekar mustar berkata...

atul : aku tgk kat cermin nmpk muder je lg..2 xbaper nak raser tuer sgt..haha..
spek kaler biru : hehe..anak yg bongsu nye r..anak sulong xyah maen aper2..:P