Rabu, 6 Oktober 2010

bila berok dh pandai menulis surat..

haa..
amacam?
kasaq x bhs aku?
la ni nak sembang kasaq2 sket utk org2 yg berperangai serupe itu berok..

nak tau naper?
sbb ni haa la..


eh silap gmbo lak..

sbb ni..

(klik utk besarkan gmbo)

xtau ler ape mslh makhluk ni..
br blaja menulis agak nye..


aku sure bende ni bkan berlaku kat u aku je..
smua u ade mslh..
tp xperlu lah smpai bgtau dunia luar psl ni..
aku tulis ni pon sbb bende ni dh kuar paper..
paper yg mane?haa yg 2 kiter xtau..

adeii..
so aku rase blog aku ni bdak2 u aku je yg tau..
so kalo ade org luar yg bace blog ni xperlu lah korg nak pndg -ve kat u aku sbb mahkluk ni nye surat..
haih~

2 je kot..
ilang jap geram aku..
huhu..


langkahsumbang : xlepas lak esesmen baker hughes..tp rumet dpt next stage interviu..all the best r utk korg..

1 ulasan:

kamal berkata...

gamba yg 1st tu ensem mcm ko r..hahaha