Ahad, 3 Oktober 2010

moto aku msok contest..!

hahaha~
mcm xcaye lak moto aku leh msok contest..
bkan ape..
aku saje2 je hntr gmbo 2..
tp bile tgk2 blk smua moto laen kaw2 lg smat..
moto aku dh la stended je..
hahaha..
anyway, contest ni anjuran Racing Boy..
pengeluar ekseseri2 utk moto dan penunggang moto..
so, ade la sket brg2 RB ni aku dh pasang kat moto aku..
cth nye spot rim, disk brek, brek lever dan handle balancer..
nak tuka byk2 xcukup duet lg..
aku xtarget menang pon..
saje nak appreciate moto aku ni..
byk sgt jasa dgn aku..
haha..
so ape lg..
jomlah sapot moto aku ni..
klik sini..
tp korg kene add page RB ni dulu..
kjap je..
heheh..
orite..
2 je..




thanks 4 ur sapot..

3 ulasan:

kamal berkata...

ko jgn slh phm dow..moto ko tu msok nk cukupkan penyertaan minimum je..hahahah

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani berkata...

gile ah!! moto sifu ni...haha... byk duit lah 2 pakai brg2 rb.. aku lokel2 je...brand cap ayam je bro... xlayak nk join contest nie...hehe

maru2 berkata...

kamal: haha..xde2..aku mmg diperlukan dlm contest ni..hahaha..
dayat: ko cap ayam pon tp power ok r..aku pkai rb tp moto slow je..haha..