Khamis, 23 Julai 2009

from melaka to melaka..

br blk dr klia utk amek along..
btolak td dlm kol 345..(spatot nye 330 tp ade org 2 lmbt bgn tido..so grak lmbt sket..)
perjlnn yg agak kurg mnyenang kan disbb kan kpanasan thp dewe hr ni..
wlopon dh kol 4 tp panas nye mcm kol 12tgh hr..!
sblm smpai 2 kami singgah r&r seremban utk smyg asar ngan minum2..
lpas 2 kami meneros kan perjalanan ke klia..
abah yg drive dan exit kat nilai..kater nye dkat dan seb sket tol..
tp pd pndgn aku baek ikot hiway je..lg dkat dan hanye tmbh baper sen je pon..kalo ikot nilai 2 byk trefik lite..jln dier pon elok gak r..
kami smpai saner dkat2 kol 6..along dh smpai dh time 2..uncle ngan makcik lah pon dh ade..
oleh krn dh lmbt abah parking je kat dpan arrival hall 2..pastu aku gak r yg kene gi carik kan parking yg slmt dr sebarang saman pihak berkuasa..
parking plg dkat adelah blok c..dkat kot..haha..
giler mahal caj dier..utk xsmpai stgh jam aku kene bayau rm3.50..!abes syiling aku..!haha..
lpas along smyg smuer setel2 kami pon brangkat pulang..uncle ade ajak gi umah dier kat jln kebun..dkat je..tp oleh krn dh ptg dan sok aku keje (isk3..) kami tpakse mnidak kan pmintaan uncle 2..sori uncle..my mistake..~
sblm blk kami singgah dulu r&r dengkil utk mnikmati sate kajang..kunun2 utk mnyambut along blk..ruper nye org yg duk malaysia sndiri mlantak plg byk..(lapau2~) haha..
lpas 2 kami tros pulang ke umah..smpai umah dlm kol 9..
a very nice short journey..!


p/s : yeay..!dpt jam baru..thanks along..!